Protocolul de 5 stele al Castelului din Inima Capitalei

Protocolul de 5 stele al Castelului din Inima Capitalei

Auzim, întotdeauna, despre importanța protocolului și a etichetei în cele mai importante întâlniri sau evenimente pentru că ele sunt cele care oferă participanților respectul cuvenit în astfel de situații. În esență, ceremonialul creează cadrul și atmosfera în care urmează să se desfășoare raporturile dintre parteneri, iar în cazul nostru, al celor de la Le Château, guvernează felul în care sunt tratați oaspeții noștri, din momentul în care pășesc pentru prima oară în Castelul din Inima Capitalei.

Mulți ar spune că prima impresie contează, însă noi am completa precizând că toate trăirile pe care le are un oaspete al Castelului sunt extrem de importante, de aceea ne vom asigura că ele vor fi întotdeauna pozitive, pornind de la primul salut și până la strângerea de mână de la finalul unui eveniment reușit. Așa că, pentru noi, cea dintâi interacțiune este extrem de importantă, motiv pentru care vom programa prima întâlnire într-un moment propice al zilei, atunci când nu există factori perturbatori. Acesta este motivul pentru care lucrările de mentenanță, cele de curățenie sau cele tehnice nu se vor suprapune cu vizita dumneavoastră la Castel, pentru a putea discuta în liniște detaliile inițiale și pentru a face o vizionare completă. Atunci veți face cunoștință cu Sales Manager-ul nostru, cel care coordonează activitatea de vânzări încă din prima zi a Le Château, acum mai bine de șapte ani.

Pe măsură ce discuțiile avansează și detaliile devin din ce în ce mai complexe, vom continua să vă prezentăm ceilalți membri ai echipei Castelului, următorul fiind Banqueting Manager-ul, cel care va coordona întreaga interacțiune dintre dumneavoastră și personalul din sală și din bucătărie, pe toată durata evenimentului. Și pentru că tot am dus discuția în zona preparatelor culinare, va urma și întâlnirea cu Chef-ul Le Château, în timpul degustării, acolo unde veți putea discuta și stabili împreună meniul, exact așa cum vi-l doriți.

În condițiile în care evenimentul dumneavoastră, fie că este unul privat sau unul business, implică și momente artistice sau prezentări speciale, inginerii de la Castel vă vin în ajutor, oferindu-vă toate informațiile de care aveți nevoie. Totodată, ei sunt cei care vă vor confirma că materialele trimise sunt conforme cu specificațiile tehnice ale sistemelor de proiecție și de sunet ale Le Château. Toate aceste lucruri se vor desfășura într-o manieră profesionistă, prin email, beneficiind permanent și de suportul telefonic, dacă acesta este necesar.

Iar ziua evenimentului va veni cu noi surprize plăcute pentru dumneavoastră sau invitații care sosesc la Le Château. Încă de la intrare, protocolul își face simțită prezența și serviciul nostru de Valet Parking este disponibil pentru cei care optează să vină cu autoturismul propriu la eveniment. Câțiva pași mai departe, hostessele Castelului întâmpină invitații și îi conduc către locul rezervat acestora, nu înainte de a-și lăsa haina la garderoba aflată în lobby. Pentru cei care își doresc și mai multă relaxare pe parcursul evenimentului, poate fi pus la dispoziție un Event Planner pe toată durata desfășurării acestuia, astfel încât toate detaliile stabilite anterior să aibă loc la exact momentul stabilit. Iar pentru momente de intimitate, atât de necesare în timpul unor evenimente care durează mai multe ore, apartamentul DeLuxe din interiorul Le Château vă stă la dispoziție cu două dormitoare și un lounge.

Le Château a fost gândit și proiectat drept un loc unic, în care protocolul și eticheta se integrează perfect în structura tuturor evenimentelor, fiind parte din ADN-ul nostru, al celor din echipa Castelului. Așa că toate proiectele care vor avea loc aici vor fi cu adevărat unice, desăvârșite în cele mai mici detalii și coordonate de o echipă de profesioniști cu vastă experiență în domeniul ospitalității.