Un eveniment corporate organizat ca la carte poate asigura succesul unei companii. Dincolo de ocazia de socializare, acesta poate fi cartea de vizita a orgaizatorului, indiferent ca e vorba de o petrecere tematica pentru clienti, de o gala sau de o conferinta. Pentru a veni in sprijinul companiilor care isi doresc o astfel de miscare de imagine, Castelul din Inima Orasului pune la dispozitia lor serviciile complete si dedicate ale event plannerului Le Château. Mai mult de atat, Castelul este decorul ideal pentru desfasurarea unui astfel de eveniment, in primul rand datorita arhitecturii elegante, impresionante, apoi datorita echipei de profesionalisti desavarsiti. Prin urmare, astazi va oferim cateva sfaturi de aur pentru organizarea unui eveniment corporate desavarsit, care sa ofere o imagine impecabila a companiei.
1. Stabileste din momentul 0 ce fel de eveniment iti doresti.
O cina de afaceri, de exemplu, are un protocol si o finalitate diferite fata de o conferinta sau o conventie. Imediat dupa ce ai stabilit tipul de eveniment dorit, contureaza-ti „publicul tinta”.
2. Fa lista cu invitati
Este foarte important de mentionat faptul ca lista invitatiilor va suferi numeroase modificari. Mai mult de atat, este foarte posibil ca o parte dintre cei invitati la eveniment sa nu poata ajunge, din diferite motive, insa pentru o buna organizare a evenimentului, este important de stiut un numar estimativ de persoane prezente. In cazul in care numarul celor prezenti este diferit de cel al numarului de invitati, event plannerul se va adapta rapid la o astfel de situatie.
3. Comunica echipei Le Château detaliile specifice ale evenimentului.
In cazul in care compania care organizeaza evenimentul este reprezentata, spre exemplu, de o culoare anume sau de o floare, aceste mici simboluri pot fi incorporate de catre echipa Le Château in desfasurarea evenimentului. Luminile ambientale precum si toate celelalte dotari tehnice ale Castelului din Inima Orasului vor pune in evidenta astfel de detalii intr-o maniera profesionista si eleganta.
4. Alege cu atentie perioada in care se desfasoara evenimentul.
Atunci cand fixezi data unui eveniment corporate dedicat colaboratorilor, trebuie sa tii cont de cateva aspecte. Inainte de orice, asigura-te ca nu este nicio sarbatoare majora in ziua evenimentului, eventual chiar si cu cateva zile inainte si dupa. Intr-o astfel de situatie, este foarte posibil ca numarul participantilor sa scada si evenimentul nu isi va atinge scopul. In egala masura, trage cu ochiul la calendarul evenimentelor corporate din domeniu, astfel incat sa te asiguri ca nu vor fi doua astfel de ocazii in aceesi zi.
5. Defineste scopul evenimentului.
Inainte sa organizezi un eveniment corporate, stabileste scopul acestuia astfel incat fiecare decizie luata sa duca la implinirea acestuia. Promovarea unui produs sau serviciu, aniversarea companiei, fidelizarea clientilor sau decernarea unor premii sunt doar cateva exemple de evenimente corporate care se pot desfasura cu succes in Castelul din Inima Orasului si contribuie simtitor la crestearea capitalului de imagine.
6. Promoveaza-ti evenimentul pe platformele de socializare
Unul dintre marile avantaje ale tehnologiei moderna este viteza cu care produsul poate fi facut cunoscut pe piata. Prin urmare, atunci cand organizezi un eveniment, foloseste mijloacele de promovare online.